Medarbejdere er en virksomheds vigtigste aktiv. Det forstår de fleste forretninger heldigvis, og vores ledelse er da også meget god til at investere i arbejdsmiljøet og -klimaet med regelmæssige aktiviteter uden for kontortid. Vi har blandt andet haft flere dage, hvor vi har modtaget undervisning i teambuilding, ligesom der også er rig mulighed for opkvalificering i form af kurser og efteruddannelse. Denne gang var der dog en decideret firmafest på menuen, men med næsten 100 medarbejdere kan det være svært at finde egnede lokaler i Århus midtby, der er til at betale.
En all in one-løsning
Samtidig har vi ret store krav til lokalerne og udlejeren. Vi er nemlig ikke just planlægningsmennesker, så jo mere vi kan slippe for at lave, desto bedre. Selvom vi selvfølgelig gerne vil sige god for tiltag og så videre, er vi ret large og åbne over for det, arrangøren bringer på banen, og det var derfor vigtigt at få en samarbejds- og sparringspartner med på sidelinjen. Det, og meget mere, fandt vi hos Turbinehallen, der kunne tilbyde os en fleksibel og agil all in one-løsning med udgangspunkt i vores konkrete behov og overordnede ønsker.
Der var ikke langt langt fra tanke til handling, og vi fik hurtigt et oplæg vedrørende de forskellige muligheder, hvoraf vi valgte en passende løsning, der tog højde for gæsterne og anledningen. Alt gik lige efter bogen, og både mad, musik og underholdning spillede. Der var lagt op til dans og godt selskab hele aftenen, og der var ikke sparet på smilene fra de mange gæster. Vi har kun gode ting at sige om Turbinehallen og de søde medarbejdere, der leverede på alle tænkelige parametre. De var i øvrigt meget fleksible i forhold til, at vi kunne møde ind lidt før tid og sætte ting op. Du kan læse mere om lokalerne på https://turbinehallen.dk/hvad-kan-vi/firmafest/ og se billeder samt kontaktinfo.